فایل های پایان نامه

پایان نامه درباره مزیت روابطی

های تولیدی استان گیلان

پایان نامه تأثیر قابلیت‌های‌ سیستم‌های اطلاعاتی زنجیره تأمین بر کسب مزیت رقابتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت اجرایی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد ­رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک     عنوان: تأثیر قابلیت‌های‌ سیستم‌های اطلاعاتی زنجیره تأمین بر کسب مزیت رقابتی     شهریور ماه 1394     […]

پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  گرایش : مالی    عنوان: بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریان مطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) […]

پایان نامه بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان شهریورماه 1393 برای رعایت حریم […]

پایان نامه بررسی تاثیر CRM بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال 1393

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان  بررسی تاثیر  CRM(مدیریت ارتباط با مشتری) و RM (بازاریابی رابطه مند) بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)   گرایش : صنعتی و سازمانی  عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان     تابستان […]

پایان نامه تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات عنوان تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی بهمن ۱۳۹3   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی ، تسهیم دانش و عملکرد سازمانی درکارکنان شرکت های بیمه ایران در استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع اینجا کلیک کنید

بین المللی بندر انزلی دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد عنوان تحقیق: بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی ، تسهیم دانش و عملکرد سازمانی درکارکنان شرکت های بیمه ایران در استان گیلان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازارداری بیمه مسؤلیت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی – بیمه عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازارداری بیمه مسؤلیت (مطالعه موردی بیمه پاسارگاد استان البرز) استاد مشاور: سرکار خانم دکتر قجری پاییز 1393 برای رعایت […]

پایان نامه رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی در شرکت آلومینیوم پارس

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی)  عنوان: رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی در شرکت آلومینیوم پارس تابستان93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه بررسی رابطه بین سیستم های اطلاعات مدیریت و ساختار سازمانی در سازمانهای دولتی و نهادهای منتخب شهر قم

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی “M.A“ گرایش سیستم های اطلاعاتی  عنوان تحقیق: بررسی رابطه بین سیستم های اطلاعات مدیریت و ساختار سازمانی در سازمانهای دولتی و نهادهای منتخب شهر قم زمستان 93 برای رعایت حریم […]

پایان نامه ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی  عنوان: ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه بررسی تأثیر مؤلفه های کنترل مدیریت فروش در گرایش به کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان بخش فروش فروشگاه های زنجیره ای اتکا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش داخلی عنوان: بررسی تأثیر مؤلفه های کنترل مدیریت فروش در گرایش به کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان بخش فروش فروشگاه های زنجیره ای اتکا و رفاه شهر کرمانشاه […]

پایان نامه بررسی رابطه بین تاثیر بازاریابی کارآفرینانه برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  موسسه آموزش عالی کار واحد خرمدره پایان­نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( گرایش بازاریابی ) بررسی رابطه بین تاثیر بازاریابی کارآفرینانه(بازارگرایی و گرایش به کارآفرینی)برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران  ( مطالعه موردی : استان لرستان )        استاد مشاور […]

پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین‌الملل)   موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)   استاد مشاور: جناب […]

پایان نامه تدوین راهکارهای بهبود ارتباطات بین سازمانی با تمرکز بر فناوری اطلاعات

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده‌ی اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد در رشته­ ی  مدیریت صنعتی تدوین راهکارهای بهبود ارتباطات بین سازمانی با تمرکز بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه­های اجرایی شهرستان هندیجان اسفندماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]

پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی   پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A)   عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی     شهریور 1394 برای رعایت حریم […]

پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A) عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط  (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا دانشکده مدیریت، گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A) گرایش بازاریابی عنوان : تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط  (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)   زمستان 1393   برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا دانشکده مدیریت، گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A) گرایش بازاریابی عنوان : تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط  (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)   زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه تحلیل نظام سکونتگاهی شهرستان لارستان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیا برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]

پایان نامه نفت و تحولات سیاسی دنیای عرب

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]

دانلود پایان نامه :بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان  و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک

دانلود پایان نامه ارشد: مدلسازی خواص بحرانی مواد آلی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مهندسی شیمی عنوان : مدلسازی خواص بحرانی مواد آلی

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی پدیده دوپایایی نوری در سیستمهای کوانتومی مختلف

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :فیزیک عنوان : بررسی پدیده دوپایایی نوری در سیستمهای کوانتومی مختلف

دانلود پایان نامه ارشد : بررسی پدیده دوپایایی نوری در سیستمهای کوانتومی مختلف

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : فیزیک گرایش : اتمی و مولکولی عنوان : بررسی پدیده دوپایایی نوری در سیستمهای کوانتومی مختلف

دانلود پایان نامه ارشد : تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی داخلی  عنوان : تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

پایان نامه ارشد:بررسی اثر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت،کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در بیمه عمر و سر مایه گذاری شرکت بیمه کارآفرین در شهر تهران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :مدیریت بیمه عنوان : بررسی اثر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت،کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در بیمه عمر و سر مایه گذاری شرکت بیمه کارآفرین  در شهر تهران

دانلود پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین كارمندان بانك‌های شهرستان سپیدان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :روانشناسی گرایش :صنعتی و سازمانی عنوان : بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری  در بین كارمندان بانك‌های شهرستان سپیدان

دانلود پایان نامه ارشد: بررسی قابلیت های مجتمع زیستی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری عنوان : بررسی قابلیت های مجتمع زیستی

پایان نامه ارشد : بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  گرایش : بازرگانی عنوان : بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی به همراه پروپوزال (در فایل جداگانه) – مقاله بیس های پروپوزال – پرسشنامه و داده های پرسشنامه و…

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد:بررسی قابلیت های مجتمع زیستی

رویکرد های جدید طراحی مجتمع های زیستی متکی به الگوهای جامع بین رشته ای است، که به هماهنگی جنبه های انسانی و محیطی طراحی اهمیت بیشتری داده اند. از سوی دیگر، مشکلات زندگی شهرهای بزرگ استفاده از مجموعه های متراکم را اجتناب ناﭘذیر ساخته است. توجه به عوامل انسانی و محیطی مؤثر در برنامه ریزی و طراحی می تواند کیفیت زندگی در مجموعه های مسکونی را ارتقاء بخشد. پرسش اصلی چگونگی ارتقاء کیفیت زندگی در مجتمع های زیستی است، بر این اساس عوامل انسانی و بستر محیطی مؤثر برارتقاء کیفیت زیست در مجموعه های مسکونی بررسی شده اند. فصل اول شامل کلیات مراحل پژوهش، هدف اصلی با عنوان ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان از طریق توجه به پایداری اجتماعی- محیطی و چهارچوب کلی پژوهش است. فصل دوم در برگیرنده مفاهیم بنیادی پژوهش مشتمل بر سه بخش عمده است، بخش اول تعریف مجتمع زیستی، بخش دوم مفهوم کلی الزام توجه به مسائل اجتماعی، با توجه به نیازهای فردی و جمعی ساکنان در جهت ارتقاء تعامل اجتماعی است و در بخش سوم عوامل محیطی مؤثر بر کاهش مصرف انرژی و استفاده از پتانسیل های محیطی ذکر می شود. فصل سوم به بررسی نمونه های موردی اختصاص یافته تا عوامل مثبت و منفی هریک تحلیل شده و به کارگرفته شوند، فصل چهارم شناخت عوامل مؤثر بر طراحی مجتمع زیستی نام گرفته در آن شناخت بستر طرح و نیازهای کالبدی پرداخته می شود. فصل پنجم تحلیل و ارزیابی اطلاعات نام گرفته، از این طریق به بررسی اطلاعات به دست آمده و تفکیک عوامل مؤثر بر طراحی در راستای سوال اصلی پژوهش می پردازیم. فصل ششم طراحی مجتمع زیستی نام دارد، با استفاده از عوامل ذکر شده الزامات طراحی مشخص و به گزینه طراحی پرداخته می شود. در خاتمه نتیجه گیری کلی از پژوهش و منابع مورد استفاده ذکر شده است.

این تحقیق نشان می دهد مجتمع ها ی مسکونی می توانند در شرایط مناسب جوابگوی نیازها و ضرورت های محیط باشند. مجتمع ها علاوه بر استفاده برای هریک از کاربری ها جهت عملکردهای تلفیقی نیز مورد استفاده قرارگیرندو از آنها برای مرکزیت بخشیدن به فعالیت های مرتبط با یکدیگر استفاده نمود، زیرا جامعه امروزی همراه با رشد سریع شهرنشینی، تأثیر پذیری روابط درونی و بیرونی خانوار را دگرگون کرده، خواست ها و نیاز های خانوار را با شرایط متحول جامعه هدایت می کند. امروزه، فضاهای سکونتی و کارکردهای محدود خانوار باید با شرایط و امکانات قابل دسترسی انطباق یابد. به عبارت دیگر تأمین نیازها از امکانات تبعیت می کند.

کلید واژه ها:

خرید متن کامل در این لینک

mop