فایل های پایان نامه

پایان نامه درباره مدیریت برند

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  عنوان : جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل موثر بر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مقایسه­ اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان : مقایسه­ اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  عنوان :  بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی با عنوان :  بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی با عنوان :  تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :

download (1)

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول با عنوان :  تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

پایان نامه ارشد رشته مدیریت: چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت – گرایش بازاریابی با عنوان :  تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید […]

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی  با عنوان :  بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی  در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود […]

پایان نامه مدیریت منابع انسانی

امروزه آموزش توسط کارفرمایان به عنوان ابزاری مهم برای ارتقا دادن قابلیت ها و عملکرد کارکنان شناخته شده و مبالغ بسیاری در برنامه های آموزشی سرمایه گذاری شده است(چنج ، هامپسون،۲۰۰۸)  آموزش و بهسازی نقش و تأثیری اساسی در دانش و مهارت افراد و بهبود نگرش آن ها نسبت به سازمان و وظایف و فعالیت […]

پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکـده مدیریت گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خرید بهار 1390    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایا‌ن‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی   عنوان: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم   زمستان 1393    برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (A.M) دررشته مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند    برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس         تابستان1393    برای رعایت حریم […]

پایان نامه رابطه عوامل مدیریتی با استقرار و پیاده سازی حسابداری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد عنوان تحقیق : رابطه عوامل مدیریتی با استقرار و پیاده سازی حسابداری تعهدی در شهرداری قم   رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی گرایش تحول    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]

پایان نامه تاثیر مدیریت ریسک بر تعهد بیمه گر در شرکت بیمه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (. M. A) مدیریت بازرگانی ـ گرایش بیمه   عنوان : تاثیر مدیریت ریسک بر تعهد بیمه گر در شرکت بیمه ایران (موردمطالعه استان قم)      پاییز 1393    برای رعایت حریم […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل   عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) […]

پایان نامه تأثیر پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه بر یادگیری سازمانی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکـده مدیریت – گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)   رشته : مدیریت بازرگانی مدیریت تحول     عنــوان:   بررسی تأثیر پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه بر یادگیری سازمانی در سازمان منطقه […]

پایان نامه اولویت بندی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد پروژه کارشناسی ارشد رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی   موضوع : بررسی و اولویت بندی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی(مورد مطالعه: ادارات دولتی شهر لامرد)   شهریورماه 1392    برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشگده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A  )) گرایش : داخلی عنوان: بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا (   زمستان ۱۳۹۱    برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه رابطه بین خود ارزیابی سازمانی و اتخاذ نوآوری مدیریتی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه مدیریت دولتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  گرایش : تشکیلات و روش ها عنوان: بررسی رابطه بین خود ارزیابی سازمانی و اتخاذ نوآوریهای مدیریتی و عملکرد سازمانی    بهار 1393    برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی – داخلی   عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند با روش تحلیل معادلات ساختاری   اسفند 1393      برای رعایت […]

پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق     عنوان: بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE   تابستان1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن […]

پایان نامه بررسی اثرات استراتژیهای مدیریت منابع انسانی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق گروه آموزشی مدیریت بازرگانی     پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گـرایش بیمه   عنــوان بررسی اثرات استراتژیهای مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی براساس مدل پورتر مورد مطالعه شعب بیمه ایران شهر اصفهان     خرداد […]

پایان نامه بررسی عوامل زیرساختی استقرار مدیریت دانش

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم تربیتی   واحد نکا   (M.A) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تحصیلی : تحقیقات آموزشی عنوان: بررسی عوامل زیرساختی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی مازندران   تابستان 92    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]

پایان نامه آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر افکار اضطرابی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  روانشناسی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی گروه آموزشی روانشناسی   پایان­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی تربیتی   عنوان:   تاثیر آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر افکار اضطرابی و باورهای غیرمنطقی والدین کودکان اختلالات رشد فراگیر  شهرهمدان   30 شهریور 1393   […]

پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی

عملکرد در لغت به معنای حالت یا کیفیت کارکرد است.  به این ترتیب، عملکرد سازمانی سازه­ای کلی است که بر چگونگی انجام عملیات سازمانی اشاره دارد. از نظر نیلی و

خرید متن کامل در این لینک

mop