فایل های پایان نامه

پایان نامه درباره ایجاد مزیت رقابتی

خصوصی […]

پایان نامه ارشد مدیریت: بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی در بانک تجارت

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان : بررسی میزان تفکر استراتژیک مدیران ارشد و تأثیر آن بر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی در بانک تجارت

دانلود همه پایان نامه ها درباره مزیت رقابتی

در کتب درسی استراتژی مربوط به زمان آکوف (۱۹۷۰) و آندروس (۱۹۷۱)، کاستی­ها و توانایی­های یک بنگاه خاص تعریف شده اما درباره مزیت رقابتی مطلبی بیان نشده است. البته، پنروز (۱۹۵۹) در چندین مورد به مزیت رقابتی اشاره کرده است. آنسوف (۱۹۶۵) نیز از این اصطلاح استفاده کرده ولی تنها به این موضوع که بنگاه […]

پایان نامه سنجش تأثیر استراتژی رقابتی پورتر بر کارآفرینی شرکتی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات دانشکده علوم انسانی-  گروه مدیریت بازرگانی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته : مدیریت اجرایی گرایش: استراتژیک عنوان : سنجش تأثیر استراتژی های رقابتی پورتر بر کارآفرینی شرکتی (مطالعه موردی: شرکت های متوسط و […]

پایان نامه هماهنگی بین استراتژی رقابتی و استراتژی منابع انسانی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد  رشته مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان: بررسی  هماهنگی بین استراتژی رقابتی و استراتژی منابع انسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت     تابستان 1393      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از […]

پایان نامه رابطه یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی­ارشد مدیریت بازرگانی (M.A) گرایش بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتی مطالعه موردی (شرکت ایران خودرو)     تابستان – 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه رابطه استراتژی رقابتی، ساختار

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع اینجا کلیک کنید

سازمانی و عملکرد شرکت

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   دانشگاه علامه طباطبایی دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل بررسی رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذایی براساس دیدگاه مبتنی بر منابع    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه بررسی تاثیر حافظه سازمانی و یادگیری سازمانی بر مزیت رقابتی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری، گروه  مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) رشته مدیریت بازرگانی، گرایش تحول   عنوان بررسی تاثیر حافظه سازمانی و یادگیری سازمانی بر مزیت رقابتی سازمان ها در شعب بانک ملی در […]

پایان نامه تاثیر استراتژی رقابتی بر عملکرد سازمان در صنعت بانکداری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت         دانشگاه آزاد اسلامی    واحد­کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ( M.A) گرایش: بازرگانی داخلی   عنوان: بررسی تاثیر استراتژی رقابتی بر عملکرد سازمان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک­های ملی شهرستان ایلام)   […]

پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت اجرایی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت اجرایی عنوان فارسی نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی (مورد مطالعه : شرکت های کوچک و متوسط صنعت لاستیک و پلاستیک  استان […]

پایان نامه نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش (مورد مطالعه: شعب و نمایندگی‌های شرکت سهامی بیمه ایران، تبریز) استادان مشاور دکتر ناصر […]

پایان نامه رابطه بین سهم بازار و قدرت رقابتی کسب و کار درگروه بهمن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق           (M.A)       پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد        گرایش مدیریت دولتی          عنوان:مطالعه رابطه بین سهم بازار و قدرت رقابتی کسب و کار درگروه بهمن بهمن 1392   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر مزیت نسبی ایران در صادرات میگو

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده مدیریت و اقتصاد، گروه بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی (M.A) گرایش بین المل عنوان: شناسایی عوامل موثر بر مزیت نسبی ایران در صادرات میگو استاد مشاور: دکتر مریم خلیلی عراقی زمستان1392 برای رعایت حریم […]

پایان نامه تاثیر هوش رقابتی و مدیریت دانش بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط با تاثیر تعدیل کنندگی نوآوری و یادگیری سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته MBA گرایش استراتژی عنوان تاثیر هوش رقابتی و مدیریت دانش بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط با تاثیر تعدیل کنندگی نوآوری و یادگیری سازمانی استاد مشاور دکتر اژدر کرمی […]

پایان نامه بررسی رابطه میان کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نواوری و مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای شهرک صنعتی کاوه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل  عنوان : بررسی رابطه میان کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نواوری و مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای شهرک صنعتی کاوه  تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]

پایان نامه بررسی رابطه بین فن­آوری اطلاعات بازاریابی و استرتژی‌های رقابتی در بانک‌های دولتی شهر کرمانشاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده علوم انسانی گروه علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) عنوان: بررسی رابطه بین فن­آوری اطلاعات بازاریابی و استرتژی‌های رقابتی در بانک‌های دولتی شهر کرمانشاه شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]

پایان نامه بررسی رابطه بین سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی در صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد گرمی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش  مدیریت  بازاریابی و صادرات عنوان بررسی رابطه بین سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی در صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل استاد مشاور دکتر حبیب ابراهیم پور بهار […]

پایان نامه بررسی تأثیر شیوه­های مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد علوم و تحقیقات خوزستان پایان­نامه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش: بازرگانی داخلی موضوع: بررسی تأثیر شیوه­های مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی در شرکت­های تولیدی استان کرمانشاه استاد مشاور: دکتر حسن فرازمند سال­تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه بررسی اثرات ارتباطات مبتنی بر همکاری بر ایجاد قابلیت‌های مرتبط با بازار و معیارهای عملکرد روابط

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی  گرایش بازرگانی بین‌الملل   عنوان بررسی اثرات ارتباطات مبتنی بر همکاری بر ایجاد قابلیت‌های مرتبط با بازار و معیارهای عملکرد روابط استاد مشاور دکتر یونس جبار زاده […]

پایان نامه بررسی رابطه بین کارآفرینی استراتژیک و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی درشرکتهای صنعتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه   دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی گرایش:   مدیریت اجرایی   عنوان  بررسی رابطه بین کارآفرینی استراتژیک و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی درشرکتهای صنعتی شهرستان کرمانشاه شهریور   1394 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیما دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه: تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان  (مورد مطالعه : شرکت های شهرک صنعتی رجه بابل) شهریور 94 برای رعایت […]

پایان نامه بررسی رابطه کارکردهای مدیریت زنجیره تامین، مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت            پردیس دانشگاهی گروه مدیریت MBA گرایش بازاریابی   بررسی رابطه کارکردهای مدیریت زنجیره تامین، مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی   استاد مشاور : دکتر محمد دوستار  شهریور 1393   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل […]

پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی   پایان­نامه جهت دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)     عنوان نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)         تیر 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]

پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان­نامه جهت دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) عنوان نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) تیر 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

پایان نامه تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده تهران غرب پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته  مدیریت بازرگانی گروه بین الملل عنوان پایان نامه : تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)       تیر 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان: سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]

پایان نامه تأثیر قابلیت‌های‌ سیستم‌های اطلاعاتی زنجیره تأمین بر کسب مزیت رقابتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت اجرایی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد ­رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک     عنوان: تأثیر قابلیت‌های‌ سیستم‌های اطلاعاتی زنجیره تأمین بر کسب مزیت رقابتی     شهریور ماه 1394     […]

پایان نامه تأثیر رهبری تحول‏آفرین بر بهبود مزیت رقابتی شرکت همراه اول در مقایسه با شرکت ایرانسل

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی   پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی (M.A)   عنوان: تأثیر رهبری تحول‏آفرین بر بهبود مزیت رقابتی شرکت همراه اول در مقایسه با شرکت ایرانسل     شهریور 1394 برای رعایت […]

پایان نامه تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه پیام نور  دانشکده تهران غرب پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته  مدیریت بازرگانی گروه بین الملل عنوان پایان نامه : تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) تیر 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه تأثیر رهبری تحول‏آفرین بر بهبود مزیت رقابتی شرکت همراه اول

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی (M.A) عنوان: تأثیر رهبری تحول‏آفرین بر بهبود مزیت رقابتی شرکت همراه اول در مقایسه با شرکت ایرانسل شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

دانلود پایان نامه : بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاه‏های لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی عنوان :بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاه‏های لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان) گرایش:بازاریابی

خرید متن کامل در این لینک

mop