Get a site
سپتامبر 19, 2020

دانلود پایان نامه با موضوع برند

نگارنده […]

پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان :    شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین  شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه)   زمستان […]

پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (A.M) دررشته مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند    برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس         تابستان1393    برای رعایت حریم […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل   عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) […]

پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشگده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A  )) گرایش : داخلی عنوان: بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا (   زمستان ۱۳۹۱    برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی – داخلی   عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند با روش تحلیل معادلات ساختاری   اسفند 1393      برای رعایت […]

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :

download (1)

پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق     عنوان: بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE   تابستان1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن […]

پایان نامه نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد  رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیکی  عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان استاد مشاور: سرکار خانم جودزاده بهمن 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی  گروه مدیریت صنعتی   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی   عنوان : شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران (مطالعه موردی: دانشگاه های شاهد، تهران و یزد)   […]

پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی     بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش (از دیدگاه گردشگران داخلی)                                    پاییز 1393 برای رعایت حریم […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)   عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران)   زمستان […]

پایان نامه بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل  بهمن ماه 139 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تابستان 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل […]

پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت                                                 دانشگاه آزاد اسلامی                                                واحد یزد   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش: بازاریابی   عنوان: بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزش عنوان: جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران   زمستان […]

پایان نامه بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریرت گرایش اجرایی عنوان بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران استاد مشاور دکتر ناصر صنوبر  بهمن  ماه 1393 برای رعایت […]

پایان نامه مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات (یزد) پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی عنوان پژوهش: مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو  سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه دوره‌ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین‌الملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) مدیریت بازرگانی-گرایش بین الملل عنوان تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی(مورد مطالعه : بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه تاثیر اجتماعات برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و قصد خرید

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی تاثیر اجتماعات برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و قصد خرید استاد مشاور دکتر فیروز فلاحی مرداد 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه  بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد  بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر اصغر مشبکی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه بررسی درک مشتری از رقابت و تاثیر آن بر ارزیابی بسط برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش بازاریابی بین‎الملل بررسی درک مشتری از رقابت و تاثیر آن بر ارزیابی بسط برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهروند) استاد مشاور: دکتر اسدالله کردنائیج بهمن ماه 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه  بررسی تأثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده  : مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد  مدیریت بازرگانی –بازاریابی بین الملل  بررسی تأثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت ،   مورد مطالعه شعب بانک های خصوصی کرج استاد مشاور: دکتر سید حمید خداداد حسینی            […]

پایان نامه بررسی تاثیر تجربه خدمت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان هتل‌های شهر یزد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش: عنوان: بررسی تاثیر تجربه خدمت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان هتل‌های شهر یزد سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

پایان نامه بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری”

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی علوم و تحقیقات قزوین دانشکده مدیریت و حسابداری  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ((M.A.))  عنوان: بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری“ در خطوط هوایی ایران استاد مشاور: دکتر جواد عباسی بهار 1393 […]

پایان نامه بررسی تاثیر برند برتعهد سازمانی: شواهدی از صد برند برتر ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت  EMBAگرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر برند برتعهد سازمانی: شواهدی از صد برند برتر ایران استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه  بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت             دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش:  بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد   سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه ارائه مدل عملکرد برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان: ارائه مدل عملکرد برند (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات شرکت کاله در بابل)  استاد مشاور: دکتر یاسان‌الله پوراشرف خرداد ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه بررسی عوامل پیش برنده و بازدارنده در استفاده از کتابخانه‌های عمومی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و ­اقتصاد  پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش­شناسی عنوان: بررسی عوامل پیش برنده و بازدارنده در استفاده از کتابخانه‌های عمومی: مورد مطالعه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان استاد مشاور دکتر محمدحسن زاده  شهریور­1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر رضایت­مندی و تعهد مشتری به برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت     دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه     دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه­ جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته‌ی مدیریت بازرگانی گرایش داخلی (M.A) عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر رضایت­مندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم(مشتریان شرکت‌های بیمه ایران استان

خرید متن کامل در این لینک